Lekker eten is lekker leven

Maar wat je eet, moet ook goed voor je zijn. Dat is de filosofie van Chef Vitaal, een nieuw merk van Huuskes B.V. dat culinaire kant-en-klaar maaltijden verrijkt met essentiële voedingsstoffen, vitamines en mineralen. Vanuit de gedachte dat elke maaltijd een bijdrage moet leveren aan iemands vitaliteit en fitheid, biedt Chef Vitaal een gevarieerd assortiment verse maaltijden waarmee je een eventueel tekort aan voedingsstoffen eenvoudig en op een smakelijke manier aanvult.

Wij zijn nauw betrokken geweest bij de introductie van het nieuwe merk; hebben meegedacht over en Huuskes geadviseerd m.b.t. de positionering en merkbeleving. Vooral de naamontwikkeling vergde de nodige aandacht. Erg belangrijk was namelijk dat de naam niet geassocieerd zou worden met een medisch product, maar juist met een culinair product. Daarom is besloten de naam te verduidelijken met een ondersteunende pay-off: “Chef Vitaal, meer vitaliteit door je maaltijd.” Op basis van de naamgeving is de visuele identiteit van Chef Vitaal ontworpen, waarin het beeldmerk, het kleurgebruik en de typografie bijdraagt aan de gewenste culinaire uitstraling. Vervolgens hebben wij diverse beeldrichtingen onderzocht, op zoek naar een beeldrichting waarin we een juiste balans vonden tussen vitaliteit, gastronomie, mensen en food. De uiteindelijke keuze straalt “kwaliteit van leven” uit, als eerste vertaald naar een verpakking met sleeve en een one page landingspagina.

Deel mee

Het team

Dennis Hans Moniek
Lekker eten is lekker leven Lekker eten is lekker leven Lekker eten is lekker leven Lekker eten is lekker leven Lekker eten is lekker leven Lekker eten is lekker leven